بنر خدمات جرثقیل و کفی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بنر خدمات جرثقیل و کفی

بنر خدمات جرثقیل و کفی

سایز طرح 30 در 12 سانتی متر و با رزولیشن 300 dpi می باشد. طرح مورد نظری که در اختیار شما قرار می گیرد در محیط نرم افزار فتو شاپ طراحی و اجرا شده است . طرح آماده شده کاملاً لایه باز و قابل ویرایش و با فر م ت PSD می باشد . شما می توانید از این طرح برای چاپ های لارج فرمت ، دیجیتال، افست و همچنین در سایزهای متفاوت و دلخواه خود استفاده نمایید . در طراحی فایل های موجود از عکس های باکیفیت استفاده شده است تا در چاپ های لارج فرمت بهترین و با ...


  • طرح بنر لایه باز جرثقیل و بالابر

    doccity.ir/product/7493/طرح-بنر-لایه-باز-جرثقیل-و-بالابر

    • برای دیدن طرح در سایز بزرگتر به گالری تصاویر مراجعه نمایید. • سایز طرح 30 در 12 سانتی متر و با رزولیشن 300 dpi می باشد. • طرح مورد نظری که در اختیار شما قرار می گیرد در محیط نرم افزار فتو شاپ طراحی و اجرا شده است.

  • دانلود طرح بنر لایه باز خدمات جرثقیل و بالابر ساختمان سازی

    doccity.ir/product/7494/...

    دانلود طرح بنر لایه باز خدمات جرثقیل و بالابر ساختمان سازی 4,000 تومان می‌توانید توسط تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود را انجام داده و بلافاصله بعد از خرید فایل را دریافت نمایید.

  • اجاره جرثقیل ، جرثقیل تهران ، کرایه جرثقیل ارزان 09122007570

    https://gholamicrane.com

    شرکت جرثقیل غلامی، با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه خدمات ماشین آلات سبک و سنگین، افتخار انجام پروژه های متعدد کوچک و بزرگ کارفرمایان و مشتریان عزیز در ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مختلف را دارد.

  • اجاره جرثقیل در تهران ، جرثقیل ارزان ، تخلیه و جابه جایی ...

    https://parsjarsaghil.com/اجاره-جرثقیل

    اجاره جرثقیل در تهران. سریع ترین جابه جایی و حمل و نقل و خدماتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از پارس جرثقیل بخواهید. پارس جرثقیل ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

  • جرثقیل کفی ، جابه جايی و حمل و نقل دستگاه هاي صنعتي و ...

    https://parsjarsaghil.com/جرثقیل-کفی

    جرثقیل های بوم بلند قابلیت نصب سبد به روی خود دستگاه برای زیبا سازی شهر و غیره در ارتفاعات را نیز دارد جرثقیل های کفی اغلب از ۳ الی ۱۵ تن به کار گرفته میشود این نوع جرثقیل ها جابه جایی دستگاه ها ...

  • اجاره جرثقیل - iran-tejarat.com

    iran-tejarat.com/k-اجاره-جرثقیل.html

    اجاره جرثقیل و خدمات جرثقیل 3 تن , 5 تن , 7 تن , 10 تن , 15 تن , 20 تن , 80 تن جابه جایی کلیه دستگاه ها صنعتی بیمارستانی حمل انواع کانکس کانتینر تخلیه و بارگیری تریلی و پالت سنگ میلگرد۰ نصب تابلو در ارتفا سبد دار۰ ( اجاره جرثقیل ...

  • خانه - اجاره جرثقیل و بالابر

    ircrane.com

    جرثقیل های سبد دار. جرثقیل سبد دار به علت دارا بودن اتاق استفاده های گوناگونی دارد که اغلب برای تعمیرات تیر های برقی، نظافت نمای ساختمان، تعمیرات داخل تونلها، نصب بنر یا هرگونه تعمیرات و یا زیبا سازی در ارتفاعات.

  • مقالات - جرثقیل تهران

    tehranjaresaghil.com/news

    شرکت جرثقیل تهران آماده ارائه خدمات کرایه جرثقیل در تهران در انواع مدل های مختلف مانند جرثقیل سبک، سنگین، سقفی و … می باشد. برای ارتباط با ما و درخواست کرایه جرثقیل تهران ، کافی است با تلفن های پایین همین صفحه تماس بگیرید.

  • اجاره نیسان بالابر - شیپور - sheypoor.com

    https://www.sheypoor.com/اجاره-نیسان-بالابر-171390277.html

    کابل کشی نصب بنر ،نصب دوربین،و....09364789924. گزارش آگهی; لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

  • خدمات جرثقیل کابین دار (سبد دار) در تهران۲۲۸۷۵۴۸۶ - istgah ...

    https://www.istgah.com/fireview/kid_327/1460728.html

    قابل توجه همشهریان محترم تهران، جرثقیل کابین دار نصب شده روی خاور و نیسان و میتسوبیشی 7 تن آماده ارایه خدمات به همشهریان محترم از 9.5 الی 23 متر می باشد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: